احمد باقری

مدیران برند، مشتریان را با برنامه ریزی بازاریابی محتوا از مرحله آگاهی به خوش بینی و خرید پی در پی هدایت می کنند. به طور سنتی، این مدیران در طی این فرایند خواهان دریافت بازخورد هستند. هنگام بازاریابی یک محصول یا خدمات، آنها وعده می دهند که رضایت مشتری را جلب نمایند.

داده های فروش نشان می دهد که آیا مشتریان محصول را دوست دارند یا خیر.

ادامه مطلب

ضرورت شنیدن صدای مشتری ؛ از تهدید تا فرصت

مشتری ,مدیران ,محصول ,بازاریابی ,پی ,مشتریان ,داده های ,نمایند داده ,جلب نمایند ,های فروش ,فروش نشان
مشخصات
آخرین جستجو ها